C*INC logo en doodle art

C*INC combineert gedegen onderzoeksvaardigheid met creatief denkvermogen

C*INC bundelt de krachten van twee ervaren onder­nemers op het gebied van marketing­communicatie en kwalitatief marktonderzoek. Het bedrijf werkt vanuit Amsterdam en Hongkong.
Opdracht
Ontwikkel een logo en visuele identiteit die het karakter en de oorsprong van C*INC weerspiegelen en die dit nieuwe bedrijf onderscheidend in de markt zet.
Aanpak
Een opdrachtgever met verstand van branding laat je niet vanaf de kant toekijken. Daarom hebben we vanaf de eerste schetsen nauw samengewerkt om tot absoluut maatwerk te komen.
Concept
C*INC combineert twee belangrijke kwaliteiten: Gedegen onderzoeksvaardigheid en creatief denkvermogen. Om dit tot uiting te brengen, bedachten we een scherp contrast tussen strakke vormen in een recht-toe recht-aan ontwerp en een vrij speelveld in de vorm van doodle-art die de vele werkterreinen van C*INC toont.
Resultaat
Het resultaat is een eenvoudige identiteit die krachtig uiting geeft aan de achtergrond en de waarden van C*INC. Het logo is hierin ondergeschikt aan het totaalontwerp. De doodle-art is met wisselende uitsnedes te gebruiken en geeft iedere uiting een verfrissend accent. Het kleurpalet brengt de stijl verder tot leven.
De doodle-art werd gemaakt door Studio Bram Bam.
Naar boven