Om de nieuwe naam onder de aandacht te brengen en het merk te laden, voerde Middin een regionale campagne. Tegelijkertijd werd intern campagne gevoerd om het nieuwe motto ‘doe durf leef!’ te promoten. De campagne is intern ontwikkeld door het team marketing & communicatie van Middin, in samenwerking met BrandFabric.
Beter leven doe je samen
De campagne vertelt de verhalen van zeven cliënten van Middin en Senions. Verhalen over mensen met een beperking voor wie ‘gewone dagelijkse dingen’ niet vanzelfsprekend zijn; werken, communiceren, zelfstandig wonen, het lijkt soms onbereikbaar. Begeleiders van Middin en Senions leveren bijzondere inspanningen om samen met deze cliënten hun eigen leven vorm te geven. 
media
De portretten waren te zien op Abri’s, OV-posters, flyers en in Youtube-films. De films werden verpreid via social media en waren te bekijken op een speciale campagnesite. Onder medewerkers werden buttons, magneten en boomerang-cards verspreid.
bijdragen
De fotografie is verzorgd door Sascha Grootjans en de films zijn gemaakt onder regie van Sanne Vermaas. Eelco Menkveld componeerde een soundlogo. Mijn bijdrage bestond uit het grafisch ontwerp en realisatie van printmiddelen en copy boomerangkaarten.
Naar boven